Danmarks største el-sammenslutning

Vindstød A/S

Her kan du læse mere om energiselskabet Vindstød, der har vundet flere af vores priskonkurrencer.

Vindstød har den laveste elpris i vores seneste prisundersøgelse (se artikel om aftalen om el med Vindstød i Politiken). Vindstød er baseret på vindmøller (Danmarks Radio), som bl.a. Vindenergi Danmark står bag.

Årsagen til selskabets lave omkostninger er, at det er onlinebaseret og samtidig har de udviklet en moderne IT-platform. Det betyder til gengæld, at de ikke er nemme at ringe til, men eftersom man sjældent har lyst til at vente 10 minutter i en telefonkø, så fungerer kundeservice via email også fint.

Vindstød arbejder for at udbrede vindenergien, da selskabet er baseret på mere end 2.500 danske vindmøller. Vindenergi Danmark har skrevet om Vindstød elpriser. Her er også info om Vindstød.

Nogle af vores medlemmer har gennem tiden været bekymret for, om energiselskaberne kan få økonomiske vanskelligheder, hvilket i så fald kunne koste penge for elkunderne i form af stigende elpriser. Det er ikke umiddelbart en frygt vi har grundet økonomien i Vindstød. Senest er Vattenfall trådt ind i ejerkredsen.

Du kan du gratis og uforpligtende tilmelde dig EL-Forbundet.dk. Her samler forbrugere deres købekraft og presser priserne på el. I forbindelse med tilmelding skal vi bruge dit 11 cifrede aftagenummer, som du finder på skrivelser fra elselskabet. I enkelte tilfælde oplyses aftagenummeret med 18 cifre, hvor de første 7 er 5713131.

Du kan læse mere på selskabets hjemmeside: https://www.vindstoed.dk/

Sænk din elpris - én samlet regning!

TILMELDING

Kryds af ved erhverv:
Kryds af ved anden bolig / ikke postadresse:

Acceptér vilkår og betingelser

HENVIS ANDRE