Antal tilmeldte: 22.775

Om EL-Forbundet.dk

EL-Forbundet.dk er en sammenslutning for danske elkunder, som ved at samle deres købekraft vil presse elselskaberne til øget konkurrence og lavere elpriser.

Sammen kan vi få lavere elpriser på EL-Forbundet.dk

Ifølge en rapport udarbejdet for Energistyrelsen er elprisen steget med 42 % fra 1995-2009, og de danske el-kunder betaler hvert år over 400 mio. for meget for deres el. Vi mener, at der mangler konkurrence på det danske marked, og det er denne manglende konkurrence, som EL-Forbundet.dk vil gøre noget ved. Så tilmeld dig og få glæde af, at vi sammen kan presse priserne.

I Sverige har en lignende model eksisteret i flere år. De svenske el-kunder har ved at stå sammen allerede opnået en samlet rabat på op til hele 35 %.

Jo flere vi er, jo større forhandlingsstyrke!

De lavere priser kan komme på 2 måder:

• Ved rabataftaler for alle tilmeldte.
  • Ved el-auktioner hvor elselskaberne får mulighed for at underbyde hinanden, hvorved de tilmeldte opnår en god elpris.

EL-Forbundet.dk er dannet af Sparia Forbrugertjeneste. Det betyder, at alle el-auktioner og rabataftaler varetages af forbrugerjurist fra Sparia Forbrugertjeneste.

Derfor er EL-Forbundet.dk dannet:

EL-Forbundet.dk kan skabe den øgede konkurrence på elmarkedet, som elselskaberne endnu ikke har formået at skabe. Vi mener, at elselskabernes officielle oplysningsside Elpristavlen.dk, der er bakket op af Dansk Energi, Energistyrelsen, Forbrugerrådet og mange andre, kan være svær at gennemskue for den almindelige forbruger. Ikke alle har overblikket, og ved hvad der f.eks. er en 3 måneders kampagnepris, og hvad man reelt skal betale efterfølgende. Vi tror på, at forbrugerne står stærkere, når de forener sig og samlet indhenter aftaletilbud på el.

Du kan ændre dine data eller afmelde dig EL-Forbundet.dk ved at sende en e-mail til info@elforbundet.dk.

Få billig el - tilmeld dig i dag!

TILMELDING

Kryds af ved erhverv:
Kryds af ved anden bolig / ikke postadresse:

Acceptér vilkår og betingelser

HENVIS ANDRE