"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

Elpriser

Elprisen i Danmark består af flere dele. Den ene del udenfor fri konkurrence omhandler afgifter til staten samt transporten. Denne del af din elpris er forskellig og afhængig af, hvilket område du bor i. Derudover er der udgiften til den rene elpris, og det er her, hvor markedet er liberaliseret, og vi sammen kan presse elselskaberne til en bedre elpris.

Elpriser kan være svære at gennemskue. De skifter fra tid til anden, og det kan være svært regne ud, hvad du skal kigge efter, når du skal vælge elselskab. Overvejer du at skifte elselskab for at opnå lavere elpriser, og ved du ikke, hvilket elselskab du skal vælge, så kan du for eksempel vælge at melde dig ind i EL-Forbundet.dk, hvor forbrugere i tusindvis sammen presser prisen på el. Det sker ved forhandling, hvor medlemmernes samlede købekraft presser elselskaberne til lavere elpriser.

Det er gratis og uforpligtende at være medlem af EL-Forbundet.dk, og du behøver ikke at benytte dig af de tilbud på elpriser, som EL-Forbundet.dk forhandler hjem.

Hvis du tilmelder dig EL-Forbundet.dk, og vælger at benytte dig af et tilbud med forhandlede elpriser, så sørger EL-Forbundet.dk for alt det praktiske med skifte af selskab og opsigelse af gammel aftale. Overflytningen sker uden risiko for at få strømmen afbrydes.

Vil du vide mere om EL-Forbundet.dk og elpriser i Danmark, så klik i menuen øverst her på siden.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.