"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Elpriser i Danmark

Er du interesseret i lavere elpriser i Danmark, kan du sammen med tusindvis af andre medlemmer af Elforbundet.dk presse vores elpriser i Danmark. I Elforbundet.dk samler vi vores fælles købekraft, og forhandler elpriser i Danmark med elselskaber.

EL-Forbundet.dk er en sammenslutning af danske el-kunder, der ønsker lavere priser på el i Danmark. Den samlede pris på el er steget betydeligt over de seneste 10 år. Dette til trods for, at man med liberaliseringen af elmarkedet ønskede at aktivere forbrugerne og øge konkurrencen. Liberaliseringen skulle føre til lavere elpriser i Danmark, men de store resultater er udeblevet, og derfor er Elforbundet.dk blevet stiftet for aktivt at kæmpe for lavere priser på el i Danmark.

Vi mener, at der mangler konkurrence på elmarkedet. Men ved at forene vores fælles købekraft, kan vi sammen presse elselskaberne til konkurrence og bedre elpriser i Danmark.

Det er gratis og uforpligtende at være medlem af Elforbundet.dk. Du er samtidig med til at fremme konkurrencen og kampen for lavere elpriser i Danmark.