"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

Elpriser København / Elpriser Kbh.

De samlede elpriser i København er ligesom i resten af Danmark steget gevaldigt over det seneste årti. Det til trods for liberaliseringen af elmarkedet, som ellers havde til formål at skabe mere konkurrence, og føre til lavere elpriser i København og resten af Danmark. Er du i gang med at undersøge elpriser i Kbh., har du måske også fundet ud af, at elregningen er vokset signifikant over de seneste 10 år. Elpriser i Kbh. er blandt landets absolut højeste, både hvad angår elpris i og udenfor fri konkurrence.

Elpriserne skifter løbende, men er sammensat af flere forskellige dele. Elpriser i kbh. består bl.a. af afgifter til staten, transport samt den rene elpris i fri konkurrence. Din samlede elpris i kbh. afhænger af, hvilken elaftale du har.

Konkurrencen på elmarkedet i dag er desværre stadig lille, da danskerne kun i ringe grad benytter sig af muligheden for at 'shoppe' rundt, når det kommer til deres elforbrug. Det har medført, at de samlede elpriser i København og resten af landet synes høje.

Af den grund er EL-Forbundet.dk blevet stiftet med henblik på at skabe mere konkurrence på elmarkedet, så elpriserne i København og det øvrige Danmark kan blive presset til det yderste.

Er du interesseret i at spare penge på el, og vil du have indflydelse på elpriserne i København, så kan du gratis tilmelde dig EL-Forbundet.dk her på siden. Du kan også læse mere om elpriser København og i resten af landet.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.