"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Elpriser Odense

Bor du i Odense, og vil du vide mere om dine elpriser i Odense og omegn, så kan du se på dine opgørelser for de seneste år.  Vil du derimod gerne have bedre elpriser i Odense, kan det være EL-Forbundet.dk, som du skal benytte dig af.

EL-Forbundet.dk er en sammenslutning af danske elkunder, der kæmper for lavere elpriser i Odense og i resten af landet. Det er gratis at være med, og du behøver ikke være aktiv og tage del i arbejdet for at benytte dig af de tilbud på elpriser, som EL-Forbundet.dk forhandler hjem. Alene dit medlemskab er med til at styrke EL-Forbundet.dk i kampen for billigere elpriser. Det er den samlede købekraft, som er med til at presse elselskaberne til konkurrence, og dermed bedre elpriser i Odense og andre steder.

Vil du vide mere om EL-Forbundet.dk, elpriser og Odense, så klik dig ind i menuen ovenfor. Det er også her på siden, at du gratis og uforpligtende kan tilmelde dig EL-Forbundet.dk, og dermed komme med i kampen for lavere elpriser Odense og resten af landet.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.

1. Udfyld formularen