"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

Tips til Elpristavlen.dk / Elpris.dk

Slip for alt besværet med elpristavlen / elpris.dk - tilmeld dig EL-Forbundet.dk. Når du har udfyldt formularen, er du med til at presse prisen på el. Du modtager information om vores aftale på mail, og vi klarer alt det praktiske for dig.

Elpristavlen.dk / Elpris.dk kan blive dyrere end dit udgangspunkt

Elpristavlen.dk / Elpris.dk er elselskabernes officielle reklamekanal. Elpristavlen.dk / Elpris.dk benyttes i dag af mange selskaber til hvervning af kunder. Elpristavlen.dk / Elpris.dk giver også mulighed for, at selskaber kan reklamere med korte faste priser, som efter få måneder kan stige med flere hundrede procent i forhold til den pris der skiltes med på Elpristavlen.dk / Elpris.dk.

Vi har oplevet, at når vi i EL-Forbundet.dk slår os sammen om at presse elprisen, så kan der opnås rabatter, men man kan også vælge at handle på egen hånd via Elpristavlen.dk / Elpris.dk. På Elpristavlen.dk / Elpris.dk er det elselskaberne selv, der lægger produkter op, men det er ikke alle priser på Elpristavlen.dk / Elpris.dk, som er lige gennemskuelige.

Hvor Elpristavlen.dk / Elpris.dk udmærker sig ved at have mange forskellige produkter samlet et sted, er det samtidig den største svaghed ved Elpristavlen.dk / Elpris.dk, da det ikke fremstår tydeligt af alle annoncer, hvilken pris du overføres til efter endt periode på produkt fra Elpristavlen.dk / Elpris.dk.

Det der på Elpristavlen.dk / Elpris.dk kan ligne et billigt produkt, kan I sidste ende blive dyrere end udgangspunktet. Det er almindeligt, at de højtrangerede fastprisprodukter på Elpristavlen.dk / Elpris.dk stiger med mere end 100 % efter de første måneder.

KOM SIKKERT RUNDT PÅ Elpristavlen.dk / Elpris.dk

Det kræver lidt arbejde, at navigere omkring på Elpristavlen.dk / Elpris.dk. Vi har samlet nogle tips til dig, der vil prøve kræfter med Elpristavlen.dk / Elpris.dk. Her kan du læse, hvad vi synes, at du skal være særlig opmærksom på vedrørende elpristalven / Elpris.dk, samt når du handler på Elpristavlen.dk / Elpris.dk.

1. Korte fastprisaftaler på Elpristavlen.dk / Elpris.dk

Vær opmærksom på om den pris der skiltes med på Elpristavlen.dk / Elpris.dk stiger væsentligt efter de første måneder.

2. Elpristavlen.dk / Elpris.dk liste med variable priser

Når du på Elpristavlen.dk / Elpris.dk ser variable priser, er det ikke priser, som du nødvendigvis kan få. Elpristavlen.dk / Elpris.dk skilter med historiske priser på tidligere afregnet el.

Variable priser på Elpristavlen.dk / Elpris.dk kan være attraktive i et faldende marked, mens de i et stigende marked kan stige uden øvre loft. Der er altid en risiko for, at den nye variable pris fra Elpristavlen.dk / Elpris.dk ender signifikant over dit udgangspunkt. Vælg derfor ikke variabelt på elpristavlen / Elpris.dk, hvis din økonomi ikke vil kunne bære kraftige udsving.

3. Gebyrstruktur ikke synlig på Elpristavlen.dk / Elpris.dk

Undersøg altid hvilken gebyrstruktur, som elselskabet benytter sig af. Elselskaberne kan lægge billig el op på Elpristavlen.dk / Elpris.dk og satse på at hente hele deres indtjening hjem på gebyrer. Finder du et attraktivt produkt på Elpristavlen.dk / Elpris.dk, undersøg da om det koster noget at betale din regning, om der er faktureringsgebyrer, gebyr ved flytning, gebyr ved betalingspåmindelse, gebyr ved serviceopkald m.m.

Du kan også vælge at handle sammen med andre. På Elforbundet.dk har vi oplevet, at der kan opnås rabatter, når vi er mange, som slår os sammen om at presse elprisen. Læs mere her.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.