"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

Elregning

Synes du også, at din elregning er svær at gennemskue? Og synes du, at din elregning er blevet større og større med årene, dog uden at dit forbrug er vokset? Det skyldes, at den samlede pris på el har været på himmelflugt over de seneste 10 år.

De fleste el-kunder ved godt, at det danske el-marked blev liberaliseret omkring årtusindeskiftet. Alligevel er det de færreste private el-kunder, der har benyttet sig af muligheden for at påvirke sin egen elregning igennem et skifte af elselskab. Mange tror, at det er besværligt at skifte elselskab, og er bange for at skifte, fordi de frygter problemer såsom at miste strømmen i skifteperioden. Faktisk er den eneste forskel, at du får elregningen fra et andet elselskab.

Hvis du er medlem af EL-Forbundet.dk, sørger vi for, at skiftet til et nyt elselskab sker automatisk, hvis du aktivt har valgt at gøre brug af en aftale. Det er gratis og uforpligtende at være medlem af EL-Forbundet.dk.

Du kan læse meget mere om at spare på elregningen under punktet ”Spar på el”.

Foruden uforpligtende el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk holdes gratis. Disse mails kan afmeldes via link i første mail derom.