"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Elselskab

Overvejer du at skifte til et andet elselskab for at opnå lavere elpriser, da bør du overveje at melde dig ind i EL-Forbundet.dk. EL-Forbundet.dk er en sammenslutninger for danske el-kunder, der arbejder for at opnå lavere elpriser til medlemmer. EL-Forbundet.dk forhandler på baggrund af medlemmernes samlede købekraft, og forsøger herved at presse elselskaberne til øget konkurrence og lavere elpriser.

EL-Forbundet.dk er stiftet efter liberaliseringen af elmarkedet i Danmark. Liberaliseringen havde til formål at skabe mere konkurrence mellem elselskaberne og dermed lavere elpriser til forbrugerne. Vi finder dog ikke, at liberaliseringen har virket i tilstrækkelig grad. Vi mener ikke, at der er opstået egentlig konkurrence på elmarkedet, da forbrugerne kun i ringe grad har benyttet sig af muligheden for frit at vælge elselskab.

For mange kan det virke uoverskueligt at flytte elselskab, da det er svært at vide, hvad man skal vælge ud fra. I EL-Forbundet.dk prioriterer vi gode priser, ordentlige vilkår og betingelser m.m. Det er nemlig præcis den samme strøm du får, uanset hvem du køber den af.

Vil du vide mere om EL-Forbundet.dk og dine muligheder for at skifte til et andet elselskab, så klik dig til forsiden.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.

1. Udfyld formularen