"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Fastpris el

På elmarkedet findes der flere forskellige el-aftaler heriblandt fastpris el, spot el / variabel el, kvartals el m.m. Fastpris el dækker over en el-aftale, hvor prisen er fast i en given periode. Elselskaberne kan i princippet lave så lange forbrugeraftaler, som de måtte ønske, men du er som forbruger aldrig bundet i mere end 6 mdr. af gangen. Fastpris el giver ro i budgettet, og mulighed for at lave en rigtig god handel. For låser du din elpris rigtigt, så kan du nyde godt af prisen i hele perioden, mens du ved yderligere fald kan skifte igen 6 mdr. senere.

I Elforbundet.dk prioriterer vi fastprisaftaler, da dette giver sikkerhed i budgettet. Samtidig ved man ved præsentation af el-aftalen hvilken pris man skal betale, og vil ikke pludseligt opleve, at prisen er en anden end ved accept.

Vil du være med til at presse elselskaberne til gode aftaler på fastpris el, da tilmeld dig allerede i dag. Det er gratis og uforpligtende at være med.