Hvad gør jeg, hvis jeg troede at jeg meldte mig ind i Elforbundet.dk, men endte hos en kopiside?

Vi oplever desværre, at der oprettes andre sider, hvor man kopierer eller omformulerer indholdet fra Elforbundet.dk. Umiddelbart synes alle sider at have det samme formål, men ofte er de blot endnu et fordyrende mellemled.

Elforbundet.dk er dannet ud fra tanken om, at forbrugerne skal have de bedste priser og vilkår. Det kan vi være medvirkende til, da Elforbundet.dk er gratis både for forbrugere og elselskaber. EL-Forbundet.dk er skabt med udspring i sparia.dk.  Sparia har et indgående markedskendskab, og det er helt essentielt, når gode el-aftaler skal ”times” rigtigt i et marked, hvor det er svært at spå om fremtiden.

Er du ved en fejl blevet tilmeldt et forkert sted, skal du skrive og bede om udmelding - anmod samtidig om en kvittering. Herefter kan du skrive til info@elforbundet.dk, så sørger vi for, at du kommer godt videre.

Kopiering af indhold fra Elforbundet.dk vil blive mødt med krav om erstatning jf. Ophavsretslovens § 2.

1.     Udfyld formularen - det tager under 1 minut

2.     Du modtager snart en e-mail med vores fælles el-aftale