"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

NRGi Elsalg A/S

NRGI A/S er Danmarks 4. største elforsynings- og el-handelsselskab, idet de leverer el til godt og vel 200.000 hustande og virksomheder. Deres forsyningsområde er Aarhus og omegn, og deres kontor kan findes på Dusager 22 i Aarhus N.

NRGI har eksisteret siden 2000, hvor det blev dannet efter en fusion mellem Aarhus, Grenå og Ebeltoft kommunale elselskaber samt ARKE, som var et eksisterende energiselskab. Siden har Energi Horsens også slået sig til. Det er endvidere NRGI, der sammen med fire andre elselskaber har dannet Energi Danmark A/S.

NRGI A/S har et ønske om at levere både nyskabende og bæredygtige løsninger. Desuden arbejder NRGI ud fra deres tre kerneværdier, som er innovation, dynamik og ansvarlighed. Det indebærer ønsket om at skabe nye, forbedrede løsninger. NRGI vil være et sted i konstant udvikling. Og sidst, men ikke mindst ønsker NRGI at være ansvarlige både økonomisk, socialt og i særdeleshed på det miljømæssige område.

Elkunder i NRGI’s område kan også få billig el. Du kan her på siderne læse mere om EL-Forbundet.dk samt gratis og uforpligtende tilmelde dig vores fælles forhandlinger.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.