OK Energi

OK er et af Danmarks største energiselskaber, og leverer både naturgas og el. Du kan desuden købe et bredt sortiment af brændsel hos OK såsom fyringsolie, træpiller, brænde, træbriketter og meget andet udstyr til at holde din bolig din bolig varm.

For mange er OK dog stadig mest kendte for deres tankstationer, som kan findes landet over. Her markerer de sig også med produktion af biobenzin, som består af 5 % bæredygtig bioethanol, og biodiesel, som blandt andet kan fremstilles på basis af raps eller andre dele fra planter, men det kan for eksempel også produceres af affald fra landbruget og slagterier.

Ønsker du billig strøm, og vil du være med til at presse priserne, kan du læse mere og uforpligtende tilmelde dig her på siden.