"Gør som vores 23.000 medlemmer – spar op til 1.610 kr/år på din elregning"

Kilde: Energitilsynets prisundersøgelse

Om EL-Forbundet.dk

EL-Forbundet.dk er en sammenslutning for danske elkunder, som ved at samle deres købekraft vil presse elselskaberne til øget konkurrence og lavere elpriser.

Sammen kan vi få lavere elpriser på EL-Forbundet.dk

Ifølge en rapport udarbejdet for Energistyrelsen er elprisen steget med 42 % fra 1995-2009, og de danske el-kunder betaler hvert år over 400 mio. for meget for deres el. Vi mener, at der mangler konkurrence på det danske marked, og det er denne manglende konkurrence, som EL-Forbundet.dk vil gøre noget ved. Så tilmeld dig og få glæde af, at vi sammen kan presse priserne.

Jo flere vi er, jo større forhandlingsstyrke!

De lavere priser kan komme på 2 måder:

• Ved rabataftaler
  • Ved el-auktioner hvor elselskaberne får mulighed for at underbyde hinanden

EL-Forbundet.dk er dannet af Sparia Forbrugertjeneste. Alle el-auktioner og rabataftaler varetages af Morten Sinding, forbrugerjurist hos Sparia Forbrugertjeneste.

EL-Forbundet.dk kan skabe den øgede konkurrence på elmarkedet, som elselskaberne endnu ikke har formået at levere. Vi mener, at elselskabernes officielle oplysningsside Elpristavlen.dk / Elpris.dk, der er bakket op af Dansk Energi, Energistyrelsen, Forbrugerrådet og mange andre, kan være svær at gennemskue for den almindelige forbruger. Vi tror på, at forbrugerne står stærkere, når de forener sig, og samlet indhenter et aftaletilbud på el.

Du kan ændre dine data eller udmelde dig EL-Forbundet.dk ved at sende en e-mail.