"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

SEAS-NVE Strømmen A/S

Med beliggenhed i Hovedgaden i Svinninge placerer SEAS NVE sig centralt i det nordvestlige Sjælland. SEAS NVE Strømmen A/S leverer, som navnet indikerer, strøm i Svinninge og omegn. De har desuden også oprettet fibernet, så private og erhverv kan få lynhurtigt internet. I 2013 kunne virksomheden stolt fejre 100 års jubilæum.

Med deres tiltag GlobalEnergi er SEAS NVE Strømmen A/S med til at sikre en bæredygtig produktion af elektricitet i fremtiden. Bidragene til GlobalEnergi går ubeskåret til investering i vedvarende energianlæg, hvilket eksempelvis kan være vindmøller, så afhængigheden af kul, gas og olie bliver mindre.

Køge Elforsyning har indtil for nyligt hørt under Energiforsyningen, som i dag leverer vand og varme til private husstande og erhvervsvirksomheder. Energiforsyningen har desuden ansvaret for kloakker og vejlys. Det er et uafhængigt selskab. Koncernen består af flere datterselskaber samt et holdingselskab, men de har overdraget Køge Elforsyning til SEAS-NVE.

Er du bruger af Køge Elnet eller SEAS-NVE, kan du være med til at presse priserne i forening ved tilmelding på Elforbundet.dk.