"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

SEAS-NVE Strømmen A/S

Med beliggenhed i Hovedgaden i Svinninge placerer SEAS NVE sig centralt i det nordvestlige Sjælland. SEAS NVE Strømmen A/S leverer, som navnet indikerer, strøm i Svinninge og omegn. De har desuden også oprettet fibernet, så private og erhverv kan få lynhurtigt internet. I 2013 kunne virksomheden stolt fejre 100 års jubilæum.

Med deres tiltag GlobalEnergi er SEAS NVE Strømmen A/S med til at sikre en bæredygtig produktion af elektricitet i fremtiden. Bidragene til GlobalEnergi går ubeskåret til investering i vedvarende energianlæg, hvilket eksempelvis kan være vindmøller, så afhængigheden af kul, gas og olie bliver mindre.

Køge Elforsyning har indtil for nyligt hørt under Energiforsyningen, som i dag leverer vand og varme til private husstande og erhvervsvirksomheder. Energiforsyningen har desuden ansvaret for kloakker og vejlys. Det er et uafhængigt selskab. Koncernen består af flere datterselskaber samt et holdingselskab, men de har overdraget Køge Elforsyning til SEAS-NVE.

Er du bruger af Køge Elnet eller SEAS-NVE, kan du være med til at presse priserne i forening ved tilmelding på EL-Forbundet.dk.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.