Sinus Energi

Sinus Energi er en sammenslutning af 18 forskellige elselskaber og elforsyninger. Har du tidligere modtaget strøm fra Borris Elforsyning, Forsyning Helsingør, Grindsted El- og Varmeværk, Hurup Elværk, Ikast El- og Varmeværk, Kibæk Elværk, MES, RAH, Sdr. Felding Elforsyning, Struer Forsyning, Sunds Elforsyning, Tarm Elværk, Thy-Mors Energi, Vestforsyning, Videbæk Energiforsyning, Vildbjerg Elværk, Aal El-net eller EnergiMidt i Herning og omegn, da er det i dag Sinus Energi, som er det lokale elselskab.

Men vidste du, at du frit kan vælge, hvilket elselskab du vil købe strøm hos? Og at det kan have betydning for den pris, du betaler for elektricitet. Vil du have billig el r EL-Forbundet.dk måske noget for dig, da det netop er lavere priser EL-Forbundet.dk kæmper for.

Du kan også være med. Tilmeld dig allerede i dag – det er gratis og uforpligtende at være med.