SYD ENERGI A/S

SYD ENERGI er et multienergiselskab, som bl.a. leverer gas og el til private såvel som erhverv i Esbjerg og omegn, Aabenraa og Fanø. SYD ENERGI tilbyder desuden gennem Waoo! internet, TV og telefoni. De har en ambitiøs målsætning om at reducere deres CO2-udledning i 2020 til det halve af 2011-niveaet. Dette mål skal bl.a. opnås gennem brugen af firmabiler i miljøklasse A og B. SYD ENERGI har desuden et bygningsprojekt i gang, hvor SYD ENERGI har til mål, at deres nye domicil skal være enten passivhus-standard eller plusenergihus, hvilket vil sige en bygning, der på bæredygtig vis producerer mere energi end det forbruger.

Bor du i Esbjerg området, er det med stor sandsynlighed SYD ENERGI, du får din strøm fra. Men vidste du, at prisen på lige netop den strøm, du bruger, varierer alt efter, hvem du køber det fra? EL-Forbundet.dk arbejder for at presse elpriserne. Vil du også have billig strøm så tilmeld dig her på siden. Uanset hvor du bor, har du mulighed for selv at vælge, hvem du køber el fra, og dermed hvor meget du vil betale.