"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

TRE-FOR / EWII

Multienergiselskabet TRE-FOR Energi / EWII er beliggende i Kolding og en af områdets største arbejdspladser. TRE-FOR / EWII leverer forskellige energiløsninger, og forsyner trekantsområdet med vand, varme og elektricitet. TRE-FOR Energi / EWII er et selskab i udvikling og med fokus på, at udviklingen går i en bæredygtig og mere miljørigtig retning.

Blandt TRE-FOR Energis / EWIIs miljørigtige tiltag finder man for eksempel solcelleanlægget i Kokbjerg, deres specialudviklede elscooter, benyttelse af vindmøllestrøm samt en masse andre tiltag for at opnå miljøvenlig produktion og ydelser.

TRE-FOR Energi / EWII er ikke blot et af områdets største arbejdspladser, men er også markant på det danske landkort over virksomheder med en årlig omsætning på op imod 2 milliarder.

Alle el-kunder i TRE-FOR’s / EWII's forsyningsområde kan frit deltage i de fælles forhandlinger på EL-Forbundet.dk. Det er gratis og uforpligtende at være med til at presse elselskaberne til lavere priser på el.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.