"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

TRE-FOR / EWII

Multienergiselskabet TRE-FOR Energi / EWII er beliggende i Kolding og en af områdets største arbejdspladser. TRE-FOR / EWII leverer forskellige energiløsninger, og forsyner trekantsområdet med vand, varme og elektricitet. TRE-FOR Energi / EWII er et selskab i udvikling og med fokus på, at udviklingen går i en bæredygtig og mere miljørigtig retning.

Blandt TRE-FOR Energis / EWIIs miljørigtige tiltag finder man for eksempel solcelleanlægget i Kokbjerg, deres specialudviklede elscooter, benyttelse af vindmøllestrøm samt en masse andre tiltag for at opnå miljøvenlig produktion og ydelser.

TRE-FOR Energi / EWII er ikke blot et af områdets største arbejdspladser, men er også markant på det danske landkort over virksomheder med en årlig omsætning på op imod 2 milliarder.

Alle el-kunder i TRE-FOR’s / EWII's forsyningsområde kan frit deltage i de fælles forhandlinger på Elforbundet.dk. Det er gratis og uforpligtende at være med til at presse elselskaberne til lavere priser på el.