"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Verdo Hillerød Forsyning A/S

Bor du i Hillerød, så ved du måske allerede, at der er to leverandører af strøm i området. Hillerød Elforsyning er nemlig enten DONG eller VERDO. Hvis du bor i den centrale del af Hillerød, er det med stor sandsynlighed VERDO, der forsyner dit hjem eller din virksomhed med elektricitet. Bor du et andet sted i kommunen, så er det sandsynligvis DONG, du får din strøm fra.

Verdo Hillerød fokuserer I deres daglige virke på at service nuværende kunder samt tilsigte en grønnere profil. Udover afdelingen i Hillerød har Verdo også aktiviteter i England, Skotland og Randers. Verdo Hillerød er ansvarlige for strøm i stikkontakten i store dele af Hillerød. Verdo Hillerød Elnet er også ansvarlige for vedligehold og udbygning af det lokale elnet.

Uanset hvor din elforsyning i Hillerød kommer fra, har du mulighed for at købe strøm gennem netop det elselskab, der kan tilbyde dig de bedste elpriser. Vil du have billig el, kan du gratis være med til at presse priserne gennem Elforbundet.dk, hvor tusindvis af forbrugere står sammen.