Verdo Randers El-forsyning A/S

Verdo er et energiselskab med 500 medarbejdere. Udover en afdeling omkring Randers og i Hillerød, da er Verdo også repræsenteret i udlandet.

Energicentret Randers, Viborg og Hobro

Energicentret består af et samarbejde mellem Randers, Viborg og Hobro’s netselskaber. De står blandt andet for undervisning til private såvel som erhverv. Her instrueres i, hvordan man kan spare penge samt skåne miljøet gennem ændringer i sit elforbrug. Energicentret blev åbnet i Randers i juni 1991, og var det første af slagsen i Verdos Regi. Nu har de mere end 20 års erfaring i Energirådgivning i Randers, Viborg og Hobro.

Det er i særdeleshed grønne løsninger, der fokuseres på i Energicentret Randers, Viborg og Hobro. For eksempel solvarme, husstandsvindmøller, jordvarme og ikke mindst solceller. Verdo leverer strøm til Randers og omegn, og selvom du har elvarme, kan du godt deltage i EL-Forbundet.dk, og være med til at presse elselskaberne til billig strøm.