VILKÅR OG BETINGELSER

1.0  INDLEDNING

Elforbundet.dk er en del af Sparia Danmark ApS, cvr.nr. 33 95 82 18, Laskedalen 26, 8220 Brabrand, som således er ansvarlig for alle aktiviteter i elforbundet.dk.

Ved tilmelding til Elforbundet.dk accepterer du som bruger følgende forretningsbetingelser.

2.0  Medlemsskab af ELForbundet.dk

Private og virksomheder der har egen elmåler, kan tilmelde sig Elforbundet.dk.

Om du er ejer, lejer eller andelshaver er underordnet. Alle boligtyper og virksomheder kan være med. Vi har medlemmer fra kolonihaver, feriehuse, lejligheder, andelsboliger, villaer, offentlige instanser, virksomheder m.m.

2.1  Opsigelse af medlemsskabet

Man kan til enhver tid opsige sit medlemsskab. Opsigelse skal ske på en mail til info@elforbundet.dk.

2.2  PERSONOPLYSNINGER, DATABEHANDLING OG PERSONDATAFORORDNING (GDPR)

Formålet med Elforbundet.dks behandling og lagring af personoplysninger er at levere tilbud på strøm samt løbende nyhedsmails med gode tilbud på andre dagligdagsydelser, hus og have til dig. Elforbundet.dk behandler kun et minimum af informationer om dig, der omfatter følgende oplysninger: Navn, adresse, email og telefonnumre.

Det er altid muligt at få oplyst og/eller rettet de oplysninger, vi har om dig, ved at kontakte Elforbundet.dk.

Du giver samtykke til at Elforbundet.dk overfører personoplysningerne til elselskabet, som sender dig et uforpligtende tilbud på strøm. Dine personoplysninger videregives ikke til andre end det pågældende elselskab.

Personoplysninger gemmes hos Elforbundet.dk så længe du er medlem hos os. Vi sletter automatisk alle dine oplysninger, når du ikke længere er medlem.

Du har til enhver tid ret til at tilbagekalde dit samtykke til Elforbundet.dks behandling af dine personoplysninger.

Såfremt du vil gøre indsigelse mod Elforbundet.dks behandling af personoplysninger, bedes du kontakte os på info@elforbundet.dk.

Såfremt du ønsker at klage over Elforbundet.dks behandling af personoplysninger bedes du kontakte Datatilsynet.

3.0  Forhandling med elselskaberne

Der vil i forhandlinger med elselskaber blive skelet til pris, bindinger og miljøaspektet. I Elforbundet.dk handler vi ud fra de markedstendenser der er gældende, og afholder el-auktioner / forhandler / indgår rabataftaler, når vi finder prisniveauet attraktivt.

3.1  Accept af den nye aftale

Når du har været med i en udbudsrunde eller rabataftale hos Elforbundet.dk, modtager du et uforpligtende tilbud på mail. For at få rabatten skal du aktivt tilslutte dig aftalen, hvis du ikke foretager dig noget sker der ikke noget, og du bliver hos dit nuværende elselskab.

Ved accept af aftalen modtager du fordelene ved rabataftalen, og du accepterer elselskabets vilkår og betingelser.

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke.

4.0  Flere besparelser og bedre vilkår

Elforbundet.dk arbejder løbende på at opnå andre besparelser og gode tilbud til vores medlemmer. Som medlem vil du derfor løbende modtage vores populære nyhedsbrev med andre tilbud på dagligdagsydelser, hus og have. Informationsmails om andet end el kan altid afmeldes via link i første nyhedsmail.