"Gør som vores 23.000 medlemmer og spar 25 pct. på din elpris"

Vindstød A/S

Her kan du læse mere om energiselskabet Vindstød, der har vundet flere af vores priskonkurrencer.

Vindstød har den laveste elpris i vores seneste prisundersøgelse (se artikel om aftalen om el med Vindstød i Politiken). Vindstød er baseret på vindmøller (Danmarks Radio), som bl.a. Vindenergi Danmark står bag.

Årsagen til selskabets lave omkostninger er, at det er onlinebaseret og samtidig har de udviklet en moderne IT-platform. Det betyder til gengæld, at de ikke er nemme at ringe til, men eftersom man sjældent har lyst til at vente 10 minutter i en telefonkø, så fungerer kundeservice via email også fint.

Vindstød arbejder for at udbrede vindenergien, da selskabet er baseret på mere end 2.500 danske vindmøller. Vindenergi Danmark har skrevet om Vindstød elpriser. Her er også info om Vindstød.

Nogle af vores medlemmer har gennem tiden været bekymret for, om energiselskaberne kan få økonomiske vanskelligheder, hvilket i så fald kunne koste penge for elkunderne i form af stigende elpriser. Det er ikke umiddelbart en frygt vi har grundet økonomien i Vindstød. Senest er Vattenfall trådt ind i ejerkredsen.

Du kan du gratis og uforpligtende tilmelde dig EL-Forbundet.dk. Her samler forbrugere deres købekraft og presser priserne på el.

Du kan læse mere på selskabets hjemmeside: www.vindstoed.dk/

Foruden uforpligtende el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk holdes gratis. Disse mails kan afmeldes via link i første mail derom.