ELSELSKABER

Vejledning til bydende elselskaber

Elforbundet.dk har siden 2011 presset prisen på strøm. Alle elselskaber kan byde ind, når vi afholder budrunder. Gennem årene har vi haft 5 forskellige leverandører, hvor det senest er elselskaberne Verdo og Vindstød, der har kunnet stille med de laveste priser.

Kunne I tænke jer, at blive leverandør til vores næste rabataftale, kan I tilmelde jer førstkommende budrunde på info@elforbundet.dk.

Budrunder

Det er gratis og uforpligtende at være medlem af Elforbundet.dk, og hvert enkelt medlem skal altid aktivt vælge en aftale til, førend et kundeforhold kan etableres. Vi kan derfor aldrig garantere en volumen.

Det er gratis for elselskaber at komme med bud, og for bedste bud er det omkostningsfrit at være leverandør efter endt budrunde.

Vi forbeholder os retten til at offentliggøre vindere og markedsføre disse samt de vindende bud. Ikke-vindende bud offentliggøres ikke.

Services

Vi har tidligere ydet gratis firstline support og organisering af data. Det gør vi ikke længere, idet det tog uforholdsmæssig meget tid og pressede det gratis initiativ. Tilmed har vi kunnet se, at elselskaberne sparede store administrationsomkostninger på vores indsats. Denne omkostning må elselskaberne selv bære, så Elforbundet.dk kan forblive gratis for medlemmerne. I stedet er det muligt at tilkøbe denne service. Tilkøb af services er ikke et konkurrenceparameter, og indgår ikke i betragtning ved budrunder.

Firstline support samt organisering af data: kr. 25,-/stk.*

*Omkostning for tilkøb af services må ikke tillægges slutkundens pris.