VILKÅR OG BETINGELSER

1.0  Medlemsskab af ELForbundet.dk

Private og virksomheder der har egen elmåler, kan tilmelde sig Elforbundet.dk

Om du er ejer, lejer eller andelshaver er underordnet. Alle boligtyper og virksomheder kan være med. Vi har medlemmer fra kolonihaver, feriehuse, lejligheder, andelsboliger, villaer, offentlige instanser, virksomheder m.m.

1.1  Opsigelse af medlemsskabet

Man kan til enhver tid opsige sit medlemsskab. Opsigelse skal ske på en mail til info@elforbundet.dk.

2.0  Forhandling med elselskaberne

Der vil i forhandlinger med elselskaber blive skelet til pris, bindinger og miljøaspektet. I Elforbundet.dk handler vi ud fra de markedstendenser der er gældende, og afholder el-auktioner / forhandler / indgår rabataftaler, når vi finder prisniveauet attraktivt.

2.1  Accept af den nye aftale

Når du har været med i en udbudsrunde eller rabataftale hos Elforbundet.dk, modtager du et uforpligtende tilbud på mail. For at få rabatten skal du aktivt tilslutte dig aftalen, hvis du ikke foretager dig noget sker der ikke noget, og du bliver hos dit nuværende elselskab.

Ved accept af aftalen modtager du fordelene ved rabataftalen, og følger som udgangspunkt elselskabets normale vilkår og betingelser gældende for elselskabets øvrige kunder.

3.0  Flere besparelser og bedre vilkår

Sparia Danmark vil løbende arbejde for andre besparelser for medlemmer af Elforbundet.dk. Det sker f.eks. ved udsendelse af gratis nyhedsbreve fra vores sparetjeneste. Information om andet end el kan altid afmeldes ved besvarelse af førstkommende e-mail derom. Vi sender højst 2 henvendelser på mail pr. måned.