Elforbundet.dk // Presse

Vil du som journalist vide mere om Elforbundet.dk eller tankerne bag, er du naturligvis velkommen til at kontakte stifter Morten Sinding. Det gælder også, hvis du har brug for baggrundsviden inden for vores arbejdsområder, som bl.a. tæller:

• Elpriser og elmarkedet generelt

• Energiforbrug og muligheder for besparelser

• Det frie valg af elleverandør

Her på siden kan du finde kontaktoplysninger og downloade billedmateriale, som du frit kan bruge i forbindelse med artikler om Elforbundet.dk eller andre artikler, hvor Morten Sinding optræder som kilde.

Elforbundet.dk – kort fortalt

Elforbundet.dk er Danmarks største indkøbssammenslutning for el med ca. 23.000 medlemmer. Det er den store volumen, der gør det muligt for Elforbundet.dk at forhandle en klækkelig rabat på elpriserne hjem til medlemmerne.

Elforbundet.dk blev stiftet i 2011 af forbrugerjurist Morten Sinding, der bl.a. er kendt fra TV2-programmet Pengerådgiverne, hvori han rådgav danskerne til at spare penge på forbruget.

Morten Sinding.jpg

Morten Sinding, stifter

Mail: morten@elforbundet.dk

Ekspertområder:

• Elpriser og tendenser på elmarkedet

• Energiforbrug og muligheder for besparelser

• Forbrugerøkonomi generelt

Download billeder til fri redaktionel brug