"Vores 23.000 medlemmer får rabat på deres el - det kan du også få"

Hvad koster 1 kWh el?

Din elpris består af mange forskellige ting. De fleste er skatter og afgifter, som er ens, uanset hvilket energiselskab, du er hos. Disse udgifter kan der altså ikke opnås besparelse på.

Til gengæld er der konkurrence på den rå elpris samt abonnementet og evt. tillæg til elselskabet.

I Elforbundet.dk har vi fokus på at presse prisen ned på den rå elpris og abonnementet til elselskabet. Her oplever vi, at der er rigtig gode penge at spare. På det seneste har vi også set elselskaber lave kreative tillæg til skatter/afgifter/netydelser, så det søger vi også udenom, når vi forhandler aftaler på plads.

Vil du sammenligne din nuværende elpris med vores fælles rabataftale, skal du starte med at finde din seneste elregning.

1.   Find prisen for køb af el (opgjort pr. kWh).

2.   Find abonnement til elselskabet (typisk et fast beløb pr. måned).

3.   Husk at ovenstående ofte fremgår uden moms, hvorefter moms tillægges til sidst. Du skal derfor gange med 1,25 på priser som er ekskl. moms.

På vores aktuelle aftale kender vi allerede vores elpris frem til udgangen af december 2018 – den er 18,75 øre/kWh og 0 kr. i abonnement. Hertil kommer de normale skatter og afgifter samt netydelse.

Husk i øvrigt at elpriser kan variere over tid, så det er bedst at sammenligne samme perioder. Der kan også være andre forskelle på elprodukter.

Læs mere om vores aktuelle rabataftale her

Elforbundet.dk må registrere og behandle mine kontaktoplysninger, samt overføre disse til det elselskab, der vil fremsende et uforpligtende tilbud. Jeg er oplyst om, at jeg altid kan tilbagekalde mit samtykke. Foruden et el-tilbud sendes 1-4 mails/md. om andre besparelser - således kan Elforbundet.dk være gratis for alle. Disse kan afmeldes via link i første mail.

1.     Udfyld formularen

2.     Du modtager snart en e-mail med vores fælles el-aftale